Join The Community

Search

Welcome to Dekoblogas / Sveiki atvykę į Dekoblogas

A first article has to be written, so let's start ...
Like you I am a fan of design and home design. I always was.
When I was still living in France, in Paris and Marseille, I used to spend a lot of time visiting design and furniture shops to look for the best objects and ideas. Today I'm still following trends from Vilnius and from the Internet.
I decided to create that blog to share my discoveries. I hope you will like reading my articles and that some of my ideas will appear in your home some day :)

PS: I am French and I will write this blog in English ... as well, as I live in Vilnius and learn Lithuanian, I will try to post also in Lithuanian. For today I will start using Google translate, but I promise I'll get better and better ;)


Pirmame straipsnyje turi būti parašytas taip, let's start ...
Kaip ir jūs aš esu namų dizaino gerbėjas. Aš visada buvo
Kai man buvo vis dar gyvena Prancūzijoje, Paryžiuje ir Marselyje, aš išleisti daug laiko lankotės dizaino ir baldų parduotuvėseieškoti geriausių objektų ir idėjų. Šiandien aš vis dar tokias tendencijas iš Vilniaus ir iš interneto.
Aš nusprendžiau sukurti šį dienoraštį, kad pasidalinti savoatradimais. Tikiuosi jums patiks skaityti mano straipsnius, ir kadkai kurie iš mano idėjų bus rodomas jūsų namuose vieną dieną:)

PS: aš esu prancūzas ir aš parašyti anglų kalba ... taip pat, kaip aš gyvenu Vilniuje ir išmokti lietuvių kalbą, aš stengsiuosi rašyti taip pat lietuvių kalba. Šiandien Aš pradėsiu naudoti"Google Translate", bet aš pažadu aš geriau ir geriau ;)